HP HP ENVY 6010e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Thuis en thuiskantoor, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP ENVY 6010e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Thuis en thuiskantoor, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e*******@d******* 23-05-2023
Slechtste printer ooit. Doet heel af en toe wat je wil. Wifi valt voortdurend uit. Software vraagt iedere keer om in te loggen op je HP.com account voordat je mag printen. En zelfs dan...verrassing als ie het wel doet. Mijn advies: NIET kopen

Pluspunten

• niet gevonden

Minpunten

• zo'n beetje alles

Sporthaas 05-12-2022
Was op zoek naar een compacte printer met scan/kopieer functie.
Tevreden met de aanschaf van deze printer.
Printkwaliteit is prima.
Zeer handig is dat je Google Drive of OneDrive kan koppelen met HP Smart.
Hiermee kun je rechtstreeks naar je cloudopslag scannen.
Scannen naar mail kan natuurlijk ook.

Aangemeld voor 6 maanden HP instant Inkt. Met onderstaande code krijg je nog eens 3 maanden extra toegevoegd. in totaal dus 9 maanden gratis inkt. Waarbij je tijdens de proefperiode tot 700 pagina's gratis kan printen.

Code voor 3 extra gratis maanden HP instant inkt.
ynjfs8

Pluspunten

• Scan to mail, OneDrive of Google Drive
  • HP instant inkt

h*************@p******** 07-12-2021
Na 3 canons gehad te hebben, naar volle tevredenheid. Toch maar deze c anon envey 6010e aangeschaft. Heb hem nu 2 weken. Is het slechtste product wat ik ooit gekocht heb via de mediamarkt. Kan hem helaas niet meet terugsturen omdat ik de doos heb weggeworpen. Heb nu 15 foto;s afgedrukt in formaat 10-15. Geen een foto is goed, en ik geloofde het niet maar de kleurenkop is al bijna leeg. Wat een waardeloos product. Ziet er prachtig uit met zijn gekleurde lichtes die continu flikkeren of b randen, maar mooi printen, vergeet dat maar